Merissa Bebeğim 20 günlük sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyorum mama bebeğime kabız yaptı aptamil 1 numara kullandım gaz yaptı hipp geçtim oda kabız yaptı önerileriniz varmı
Zlm Merissa ben sma optipro kullanıyorum ama şu an kabızlık problemi varsa comfort olanı deneyin o öyle sorunları olan bebekler için
Merissa RumeysaSude evet denedim bebeğimi kabız yapan mama o zaten şimdi doktor aptamil combiyotik deneyin dedi lama yaptı bebeğe