Ben de aynı konudan müzdariptim. 3 bucuk aylık bebeğim var balgam, hırıltı, öksürük vardı ateş vs yok.Hiç minik vücuduna ilaç girsin istemedim.Gece uykusundan bile öksürerek uyanırdı.Anne sütü alıyor hep.Şöyle yaptım sağdığım sütleri ılık içirmeye çalıştım boğazını yumuşattım 4-5 günde yok oldu , tavsiye ederim :)