Busra2013 Kızlar kızım 6 aylık buguj gırdı aureklı elbıse dolabıma tavana koselere bakıp aaa uuu fln dıo bende korkunc ruyaakr gorup duruom korkuom dıom acaba olcemde azraıl etrafımda onumu goruo hep oraalara bakıo yırtınıom bana baksın due yok
Nurcan03 Busra2013 bebekler onu belli bir dönem yapıyor. Hurafelerle kafanızı doldurup boşu boşuna kendinizi korkutmayın. Zamanla geçer.
guldennnn Busra2013 ahshdhd ay güldürdün beni sabah sabah ya agshshshdh çocuk düşünüyordur belki ilerde ne olucam bu ülkenin hali ne olcak diye 🙄😂
Benimdunyamm Busra2013 ay çok güldüm Allah seni yaaa korkma kız bebek o daha ne yaptığını nerden bilsin
Zlm Busra2013 benim kızımda küçükken yapardı hatta bugün yataktan alırken boşluğa dönüp baybay yaptı artık odasına mi yaptı koltuğa mi yaptı başka birşeye mi bilmiyorum 😄 düşünme öyle
Nurcan03 Busra2013 boşu boşuna korkmayın. Eşim şehir dışında ben evde yalnızken gecenin bir yarısı uyandığında da kızım o şekilde belli bir noktaya bakıp gülüyordu çok net hatırlıyorum. Biraz ürkütücü evet kabul ediyorum ama gelişimleri ile alakalı. Ölmeceksiniz merak etmeyin :)
guldennnn Busra2013 ajsjdjdjd o zaman diyordur ooo ilerde Türkiye’ye alışverişe giderim doldurur bagajı dönerim diye 😂😂😂😂 ne alcağını planlıyor şimdiden😂😂
Melis2015 Busra2013 yok artık içinizi ferahlatin kötü düşünmeyin benimde bebeğim 3aylik avizelerle aşk yaşıyor diyebilirim😂 onlarla konuşuyor gülüyor bence bir dönem bu oluyor siz rahat olun