Asyos1234 Zeyha bi çizgi filmde görmüştü ondan sonra herşeye bu benim benimm onlar gibi yapmaya başladı bi arkadaşını görünce özellikle yapıyor
Eses20 Zeyha sahile gittik, bizden azıcık ilerde kumsalda bi çukur kazmışlar, oğlum içine girmiş oynuyodu. Sonra yanına bi kız çocuğu geldi bişeyler konuştular kız gitti. Oğluma ne dedin diye sordum, buraşı benim dedim diyo 😂
Pineapple20 Zeyha evet özellikle bi ara her şeye benim derdi şimdilerde bu bizim değil anne dimi demeye başladı.
kurabiyem28 Hayris ven farklı şehirde yaşadığım için çok hakim olamıyorum. Yılda 1 ya da 2 kere görebiliyorum ve telefonla görüşmelerim dışında iletişimin çok olmuyor. Çok uzun sürmedi diye biliyorum. 🙈
kurabiyem28 Karaaslan2 yeğenim dedim kendi çocuğum değil. Doğal olarak annesiyle babasıyla İzmir de yaşıyor. Ben başka şehirdeyim.
pinar5595 Zeyha bebeğim 15 aylık. 11 aylıkken görümcem alıştırdı benim demeye istediği her şeyi benim benim diyor. Şimdi de buu benimm demeye başladı 😂😂