Uysll canım bebeğin 5 aylık, şöyle hesaplanıyor bebeğin içinde bulunduğu ayı doldurunca o kadar aylık olmuş oluyor yani bebeğin şu an 5.ayini doldurduğu için ona tam 5 aylık deniyor..aslında 5. Ayını doldurdu 6.ayina girdi ama henüz altının içinde olduğu için 6 aylık denmiyor.doldurmasi lazım o ayi önce. Şöyle düşün önünde 3 tane bardak var ikisi tam biri yarım doldu onlara dolu 3 bardak diyebilir misin ?hayır . Çünkü üçü de dolu olursa ancak o zaman 3 dolu bardak dersin bu da öyle bir şey 🤭