Boylu0104 Enesenemir sabah ilk kalktıgında mama yiyor sonrasında uyuyor uyanınca kahvaltı veriyorum öğlen uykusunu uyuduktan sonra uyanınca bi mama veriyorum sonra öğleden sonra meyve veya yogurt sonrasında aksam bizimle yemek gece yatmadan mama gecede 2 kez kalkıyorux bahsettiğim 3 saat aralıgı bazen huzursuz oluyor ek gıdayı reddediyor o aralarda
Kumsalada-fettahtoprak AyyuceGokcen yemek derken öyle bizim yefigimiz şekil değil tabiiki pirinçten mama yapıyordum yoğurt cicibebe falan veriyordum
Nazl_ag3 Kiviefe valla 2ay kontrolünde 6400 dü :/ şimdi ne kadar bilmiyorum haftaya 3ay olucak. O zaman götürücez
Kiviefe Nazl_ag3 at bizimde 6330 du 2 ci ayda suan 2 ay 22 gunluk siz kac gunluksunuz 7 kilo olmustur sizinki
Enesenemir Boylu0104 anladım benim oğlum 8 aylıkken 10 kiloydu.kilolu diyemem ne zayıf ne sisman.mama yiyordu 7.aya kadar meme reddi yaşadık o yüzden hiç biberon vermedim.simdi ise başlayacağım ama biberon almıyor.mamanin kilo aldırdığını düşünüyorum şimdi bu ay sanki daha az aldı gibi.disten dolayı ve emeklemeye başladı yurutecte de yürüyor.o yüzden kaç saate bir mama yiyor bebeginiz merak ettim
Tontisimm Kızım 4 kilo doğdu doğduktan sonra kilo kaybı yaşamadı 20 gram falan verdi şu anda 9 ay 9 günlük 11 kilo yani bu birazda genle ilgili bir olay bende çok fazla yedirmiyorum
Boylu0104 Enesenemir benım oglumda 2.5 ay emdi ama hep mama takviyeli gittik biz ilk etaptan beri en erken 3 saat te bir verdim
Nazl_ag3 Kiviefe bızımki de 2ay 25 günlük , 4 haziran doğumlu . Mama olsa azaltırım ama emerken ne kadar emıyor bılmıyorum ki . Bıde bızımkı cogu zaman emerek uyuyor. Sizinki de öyle mi ?
Kiviefe Nazl_ag3 eve canim emiyor ve cok seviyor emerek uyuyor bazen uyumuyor ama hersabah 5 6 gobi yanimda yatarak emmeyi cok seviyor fazlami kilolari bilemiyorum haftaya dr gidicem
Hohomoromu Sshr buyudukce dengelıyor canım benın buyuk bebegmde bebekkn kıloluydu baya şimdi 2 bucuk yasında 15 kilo normal
Minik-ayaklar Egecim benim oğlumda 5 ay 21 günlük ve 11 kilo çok stres yapıyorum kucakta durmak istiyo taşımakta zorlanıyorum 41 haftalık 4.060 kiloda doğdu ve sadace anne sütüyle besliyorum doktora götürdüm birsürü tahlil yaptılar endiseliyim oğlunuzun şimdiki durumu nedir acaba?
Zuzu88 Sshr Yani beklemesine dikkat ediyorsanız eğer tiroidlerine baktırın bi.Çünkü tsh hormonu yüksek olduğunda hızlı kilo alımı oluyor.İnşallah kendi bünyesi öyledir tabi ama yine de baktırmakta fayda var.