Burculicee Busram14 oğlum 7. Ayda bitirdi 😄 erkek bebekler gazlı olur demişlerdi inandım bizzat yaşayarak
Tugbaumayy umaykizim bizim de kabızlık var sanırım bezini açınca katı bi şekilde çok az yapmış oluyo bide çok huysuz ne yapabilirim acaba
Deletedmom_54 Ozlemdolugan ben krız saatinden 3 saat önce falan veriyordum 15 damla olarak eczacı sabah akşam 10 damla veya günde bir kere 20 damla demişti ben 1 kere 15 damla denedim baktım faydasını gördüm bu şekilde devam ettim