melegim17 Kızlar merhaba normal doğum dikişleriniz kaç günde düştü ve tamamen iyileşti bebeğim 19 günlük ama hwnüz tam anlamıyla iyileşmiş değil elimi değdiğimde acıyo dikişleriminde bi kaç tanesi düşmüş diğerleri duruyo doktora gitmeli miyim
Tugbaoyku09 melegim17 benm sadece 3 dikiş vardı ama 40 imzn çıkmasına yakın iyileşmisti. Değişiyor 1 haftada iyileşen de varmış
Agustosbocegii melegim17 34 gun oldu hala yürüyünce çok ayakta durunca ağrım oluyor ve bide sürekli oturunca
Hndealnathn Her ikisinde de 1 haftaya dikislerim iyileşip düşmüştü.hic ağrım sizim olmadı benim ikisinde de