14 aylik olmak uzereyiz gunduzler zor ve hareketli gecse de en azindan gece skintimiz yok diyordum
ama demez olaydim saat basi kalkip aglamalar huzursuz yatmalar normalde 9. aydan beri aksam 10 en gec 10 bucukta uyur bugun 1 de uyudu 3 te bir uyandi ki sanki sabah olmus enerjik ve daha yeni yatti 🤣 mamayi goruyor heycanlaniyor ama 30 ml iciyor birakiyor istah 0 ay galiba 4. ay atagi gibi zor bu atak