Oglumm_ Bez fiyatı yerinde durmuyor sleppy 5 numara kullanıyordum 1 önceki ay 192 li 360 a aldığım bez bir ay sonra en ucuz 420 TL olmuştu Prima kullananları düşünemiyorum iyi ki Prima ile başlamamışım yetişemezdim bu arada hep netten alıyorum daha uygun sanki marketten bez almıyorum külot bez deneyesim var bağlarken durmuyor kaçıyor diye