Kızlar dün markete girdim benim yakınımda olan bi markette molfix 4 numara bebek bezi 136 adet 155 tl idi çok şaşırdım baya uygun değil mi yaa bilmiyorum yanlış mı gördüm ama onun fiyatıydı eğer doğruysa, bezimiz şuan var diye almadık dedik bir sonraki ay alalım mutlaka ama sizce doğru mudur ki, doğduğundan beri bim den jenny willy kullanıyoruz çok memnunum ama bunu da görünce bi deneyelim dedik sizler hangi bezi ne kadara alıyorsunuz hanımlar