Eda88 evet ama sizinki zaten daha 1 aylık nerdeyse o yüzden gazı kesin çıkartmalısınız. Ben 2. Aydan sonra hiç çıkartmadım , 2 ayın öncesinde her beslenmese çıkartıyordum. Evin sıcaklığı 24 derece ve üstüyse zıbın ve tek altla yatırmanız yeterli Bence. Dediğiniz gibi çok sıcakta da uyanamıyolar