Prensannesi08 Ass bize doktorumuz metsil verdi bayadır onu kullanıyoruz allattan üstten çok güzel gaz çıkartıyor tek sıkıntımız kaka yok ortada onun için de fitil verdi ama çok darlanmadığı sürece atmıyorum 33 günlüğüz bu arada
Ass Prensannesi08 bzde doktordan geliyoruz smdi hiç durmadiqı için. Doktor da o ilacın ağır olduğunu söyledi neden vermişler dedi metsil aldık bzde. Çok birikmiş gazı. Çıkmadı hc orada da. Humana isimli kimyonlu rezene çayı aldım onu biraz icecem
Aysegulss Ağladıkça emzirirseniz emzirdikçe ağlar. Bebekler emdikçe gazının çıkacağını düşünür o yüzden gazı olduğunda sürekli emmek isterlermiş bizde emzirdikçe ona dahada gaz yükleyip iyice huzursuzlanmalarına sebep olurmuşuz. Aklınızda bulunsun. Aynı şekil bizde de sorun vardı sizin kadarken. Kaka yapamıyordu hep ağlıyordu bende aynı hatayı yapıp sürekli emziriyordum. Bunu öğrendikten sonra ağladıkça emzirmeyi değil rahatlatmayı denedim. Youtubeden acil kolik diye bi müzik var onu dinleterek gaz masajları yaptım. Birde maflor bizim gazımızı çıkarmamıza çok yardım etti geceleri sakinleyip uyumaya başladı bir kutusu bittiğinde
Ass Aysegulss evet öyle imiş o ağlarken ben sinir oluyorum o yuzden hem emmek istior deliriyor. Emince sakinlesior mecbur veriyorum aslında doğru tabi 5den beri hastanede de çıkmadı. Yeni geldik eve aglamqktan yoruldu uyuya kaldı göğsüm şişti acaip smdide onunla ugrasiorm
Gullll Benim bebeğimde 43 gunluk doğduğu andan beri gazli ve sürekli agliyor biogaio kullanfim sam simple kullandim yok yani fayda mecbur 3 ay oluyormuş bazi bebeklerde