Kzılar 39 günlük bebeğim saat 4 den 7 ye kadar şiddetli şekilde ağlıyor. Emzik verince sustu bende verdim. Daha sonra sürekli onu emmek istiyor. Aç olsa bile onla uyusa sesi çıkmıyor. Napıcam ? Ağlamasj sadece onunla susuyor. Ve aç olduğunu belli etmiyor