eylulmeselesi Kızlar merhaba esımle kızımla gıtmeyı dusunuyoruzda gıdenler var mı orası ormana yakın oldugu ıcın havuzu serın olur mu acaba nasıl olur yemeklweı falan nasıl gıdenler varsa benımle paylaşırsa cok sevınırım memnun kaldınız mı
Balim38 eylulmeselesi Şunu bil yaz diye çocuğuna sadece yazlık götürme. Hani tatil deyince akla güneş gelir ya Düşün temmuzda gittik akşam okadar soğuk serin oluyor ki bebeğim çok üşüdü Sonra gittik kolu uzun bişeyler bakmaya. Yaz ortasında zor bulduk. Zaten geri dönmek istedim. Bebeğim hastalandı . Çünkü çok soğuktu O yüzden bebeğine hırka vs al yanına. Yazdım çünkü benim yaşadığımı yaşama diye
Fenty eylulmeselesi Loya Sapanca var instagram’dan bakabilirsiniz biz gidecektik ama bir kaç sorun çıktı gidemedik güvenilir ilgili bir yer detayları konuşursunuz zaten.
eylulmeselesi Miniminim canım havuz olsa daha ıyı olur tabı ama havuzda serin olur belki ormana yakın oldugu ıcın havuzsuzsa olabılır memnun kaldınız mı
Miniminim eylulmeselesi kahvaltısı müthiş. Aile işletmesi cnm sakin heinz bungalov yazablrsn bz tesadüf gttk
Loveis16 eylulmeselesi pyramid Sapanca’ya gittik biz memnun kaldık Ama ısıtmalı havuz olan çok bungalov var bizimkinde yoktu bence o şekilde araştırma yap. Bu arada çok dolandırıcı var savibuorg diye bi hesap var instada bungalov tutarken oraya sorabilirsin hesabın sahte ya da orijinal olduğu konusunda yardımcı oluyorlar ☺️
hlmeoztrk eylulmeselesi biz geçen hafta gittik bumblebeesapanca adı çok memnun kaldık kahvaltı dahildi şuan Eylül ayına girdiğimiz için hava serinlemiş olabilir biz gittiğimizde çok sıcaktı
Hemsireanneninbiri Biz geçen hafta Instagram dan bir sayfadan bulduk pyramid bungalov resimleri vardı ama başka bir isimle açılmıştı. Ödeme yaptık ve adam bizi engelledi. Dolandırıldık dikkat edin