Merhaba güzel anneler 🌸 bebeğimi 6. Ayına geldiği zaman yüzmeye yazdırmak istiyorum. Kas gelişimi için doktorlar öneriyor, çok faydalı olduğunu duydum hem de bir aktivite olsun istiyorum 🥰 bu konu da tecrübeli olan annelerimiz tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 💜