1,5 yasında oğlum var burun akıntısı vardı doktora götürdüm agzında aft var soğuk algınlığı yada el ayak hastalıgı olablr dedı ateş düşürücü ve alerjı ılacı verdi 3 gün sürdü ateşi geçti şimdi burnu yine akıyor buseferde balgamlı öksürük başladı korkuyorum bronşit olablrmı acaba dıye tekrar gitsem mi doktora evdekılerde ateşi yok yemek yıyor keyfıde iyi gerek yok dıyolar bugunde sesi bırazcık kısıldı napsam bılemedım