Seff 10,5 aylık aynısını dişçim 4 gun önce tavsiye etti araştırdım kullanılmamalı yazmıştı ben hiç kullanmadım
Diş için gargara vardı onu kullandım. 3. Gun yanağımdaki şiş indi. Su anda hafif sızı var bende antibiyotik iyi ki almamışım. Ama sizin sorununuz nedir neden dişçi vermiştir bilemem. Ben bir de o gargara üstüne karanfilli zeytinyağ yapmıştık onu sürdüm