2 aydır gece dk başı kakiyor kızım gece uykusuna 9 da yatiriyorumm normalde iki uyku yptiriyirum bugün bugün tek uyku yaptırdık belki güzel yatar diye yok yine aynı karni tok alti temiz içeri sıcak değil dimi desen 2 aydır hergunde böyle olmazki gunduz zaten durmuyi yerinde gecede böyle uyutmuyor pispislayip uyutuyorum uyuyo 1 sonra dönüp dönüp duruyo agliyo sanki bi derdi var gibi sonra iyice uykusu açılıyor denemedigimiz uyutma şekli kalmayo gece uyumasa dahi 5.30 da uyudu dün iyice daldı yani 7 de uyandi bari 9 da kalk bu enerji ne😌