06ruzgar ilk zamanlar kusma ihtimalinden dolayı eğik biçimde yatması daha sağlıklı yani başının altı biraz yüksek olursa yan çevirip yatırırsa boğazına geri kaçmaz kustuğu ama sonra sonra yastigini alabilirsin benim oğlum ilk dogduğu zamanlar cok kustuğu icin cok cektim ama sonra o geçince yasitig aldim suanda yastıksız daha rahat uyuyor istediği gibi dönebiliyor rahat rahat yatabiliyor ve daha sağlıklı 2 yasa kadar gerek yok yastığa zaten ama ilk zamanlar gerekli diye düşünüyorum.