Kızlar bu aralar uykuyla ılgılı cok post actım cunku artık delireceğim 3 gun sonra 10 aylık oluyor. Ve son 10 gundr sürekli uykusndan uyanıyo aglıyor uyumak ıstemıyor dönmeye çalışıyor vs vs. Bu hafta ilk dşini de cıkardı. Atak hesaplamasına göreede 35 gündem oluşan atağin 10. Günündeymiş bu gercekmi yani atak bitince geçicel mi eskiye dönücek mi bilen yazsın nolur tükendim artık