Merhaba kızlar şimdi bnm bebeğim 1 ay 18 günlük bu zamana kadar süt+mama şeklinde beslendik. Sütü sagiyorum iki meme toplam 60 falan geliyor onu veriyorum üzerine bir de emziriyorum. Ama bugün itibariyle mamayı bırakma ve sütü çok arada sagarak ama çoğunluk hep memeden vermeye karar verdim hep bu yetiyor mu korkusu var bende bu gece ilk kez sadece memeden vermeyi denedim baya emdi ama uykuya zor daldı sürekli meme istedi. ağlamıyor ama uyumuyordu memeye yaklaşıyor sürekli. Dirensem böyle devam etsem süt çoğalır mi bebeğim aç kalır mı