Kızlar emzirdiğimden dolayımı bilmiyorum ama doğum yaptığımdan beri mide bulantısı başdönmesi oluyor sıkı korunmama ragmen her ay gebelik testi yapıyorum (doğumdan sonra regl hiç görmedim) bebeğim 4 aylık bu arada😓 benim gibi olan var mı ne iyi geldi sebebi nedir acaba