Kızlar selam kızım bu ayın 20 sinde 11 aylık olucak yani özümüzdeki ay 1 yaşında olucak ve kızım hala emeklemiyor ama totosub üstünde istediği yere gidiyor. Tutunup kalkmaya çalışıyor ama ayakta duramıyor tutunup ilerleyeniyor düşüyor. Her bebek gelişimi farklı biliyorum herkes diyor ki totosun üstünde gidiyor çabuk yürüycek 1 yaşına gelmiş hala tutunarak bile yürüyemiyor nasıl çabuk yürür ki öyle