Hanımlar hafta içi bir gün eşimin izni varmış, hafta içi izin varsa direk Avrupa yakasına geçmek için can atıyorum daha sakindir hafta sonuna göre diye, eşimde 40 yılın başı istaha geldi Beşiktaşa gidelim ozaman dedi uskudardan vapurla geçeceğiz.
Neler yapabiliriz, kumpir yemeye gideriz diyor mesela nereyi önerirsiniz, arabasız
gideceğiz iki çocuğumuz var arabası gitmeyi ben ısrar ettim masraftan ve zamandan kazanmak için, İETT falan kullanacağız yani dolayısıyla, ona göre yerler yazın, 😂yıldız parkı çok mu uzak mesela orayı merak ediyorduk ya da başka neresi güzel yakinlarinda