Asilbebekkk yaptıranlar için birşey diemem ama normalde yapmıyorlar emzirirken iğne ile ilgili bir işlem olduğu için vücüt onu emdiği için kanına ve sürüne de etki ediyor ve acı hissettiğinde (herkesin acı eşiği farklı tabi ) ben aşırı korkak iri olarak iğneden sütü kesme gibi azalma gibi etkilere yol açma olasılığı bulunduğunu biliyorum