Azraemel öncelikke bende buna benzer şeyler yaşadım evet ama yaşadığımda 2 bucuk aylıktı ve ben işe dönmüştüm biberonla 4 saatte 2 kere besleniyordu 2 kere beslenmesine rağmen biberonu arıyordu natural akışlı biberon aldım ama fayda etmedi anında süt gelsin istiyordu çareyi işten ayrılmakta buldum ya emmeyi bırakacaktı yada ben işten ayrılacaktım. O durumlara geldik yani. Sonra uyuttum uyurken emzirdim ayakta gezerek emzirdim mememe ilgisini çekecek oyuncakları bantladım derken emmeyi tekrar sevdi çok şükür. size tavsiyem mama falan alıyor ise kesinlikle kaşıkla vermeniz. Daha bu aylarda meme reddi olmayabilir bu gazda olabilir kaka yapmaya çalışıyor yapamıyor olabilir kafanızı takmayın stres sütü çok etkiliyor sadece akışına bırakın altı temiz gazı yoksa emer Merak etmeyin büyüdükçe hepsi geride kalıyor 🥰