Yildiz52 Sürekli emzik alıyoruz abartısız haftada en az üç defa emzik kopartiyor artık emmek için değilde ısırmak için kullanıyor o yüzden bırakmasını istiyorum gün içinde vermeyince ağlıyor aşırı düşkün . Bide Çarşamba kreşe başlayacak nasip olursa başlamadan bırakmasını istiyorum