Morpheuss hassas konular, yetkinliğim yok. Ölçek verip sorumluluk almak istemem açıkçası, çünkü aslında çok da tavsiye edilmeyen şeyler bunlar. İşin gerçeği, bu böyle bir süre daha sürecek. 8. Ay atak ayı, sizin yaşadığınız yaşayan çok anne var. 9. Ayda düzelecek 1 ay kadar sonra hoooop 10. Ay atağı ki o 4. Ay atagi gibi zirve uyku regülasyonu yaratan ataklardan. Şimdi geriye dönüp bakıyorum, keşke daha dirayetli olup hiç vermeseydim, anne kendini ve hayat düzenini ne kadar bebeğe uydurursa o kadar güzel sonuçlar alınıyor diyebilirim. Sizin yerinizde olsam ben 1 ay her gece 3-5:30 ayaktayım artık der, ona göre kendimi adapte eder, yatar kalkardım. Biliyorum zor ama inanın 8. Aydan daha zor uyku dönemleri olabilir, bu damlayı sonuçta hep kullanamazsınız. Mesele annenin güç, dirayet ve sabrında bitiyor. Bunu ilk çocuğumda pek çok yanlış yapmış biri olarak söylüyorum. Siz ne kadar kendinizi güçlü tutarsanız, süreci kabul ederseniz o kadar kolay geçiyor. Yine de bir anne olarak bebeğiniz için en doğru kararı verecek olan sizsiniz. Ben yaş da aldım biraz, sabrımda arttı o yüzden böyle söylüyorum, yoksa o uykusuz gecelerde ben de delirecek gibi olmuştum zaman zaman.