ervakusunannesi Hanımlar bebeğim henüz 27 günlük ve sadece anne sütü alıyor, 40ımız çıkınca saç boyatmayı düşünüyorum ama sakıncası var mı bilgisi olan?
Mavis34 ervakusunannesi 4.aya kadar önermedi doktorum sütten gecişi daha çökmüş sonra amonyak içermeyen boya ile boyadim
ervakusunannesi 333 Mavis34 Tamam hanımlar çok sağolun, hamilelikte 9 ay bekledim biraz daha beklerim nolacak 😂