Balim38
Benim de kizim 9 aylik hic ml kontrolu yapmadim ama suyu seviyor havalar da sicak baya tuketiyor. Doktorumuz icebildigi kadar icsin kendisine birak demisti. Yemeklerden sonra kendim bardakla iciriyorum cunku bardaktan icmeye asik🥰 gun icinde de sulugu hep ulasabilecegi yerde kendi istedikce uzanip almak istiyor oyle veriyorum