Cioyt belkide ishaldir emziriyorsanız sizin yediğiniz içtiğiniz yada kullanmakta olduğunuz bir ilaç varsa dokunmuş olabilir ishal karın ağrısı yaptığı için huzursuzluğuda ondandır belki, mama ile besleniyorsa mamasını değiştirin ama ilk önce doktora gidin bence özellikle ilk bebek olunca en ufacık birşeyde doktora gidiyorum bende, çok afedersiniz bende ishal olmuşum bağırsaklarım sabahtan beri ötüyor 🙈 o yüzden ishal geldi aklıma kokmasıda gayet normal kaka sonuçta:) geçmiş olsun