Burcu_cadir34 Ek gıda için düzeltilmiş aya göre mi başladiniz yoksa doğum tarihine göre mi. Kaç haftalık doğdu şuan ne kadarliklar benim 31 hafta doğdular şuan normale göre 3 aylıklar düzeltilmiş göre 1 aylik. bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Mavis34 Burcu_cadir34 36+0 da doğdu doğum ayına göre 6ay dolunca taşımlara başladık öncesinde asla vermemi onaylamadı doktor
YgmrEla Burcu_cadir34 düzeltilmiş ayına göre başlanıyor. Kızım 31 haftalık doğdu, şuan 6 aylık, düzeltilmiş 4 aylık, bu ay ek gıdaya başlayacağız, haftaya kontrolü var, doktor ne derse artık bakalım
kirmizibasliklikiz_ Burcu_cadir34 benimkilerde 31 haftalik dogdular. Kronolojik 6.5 duzeltilmis 4.5 da basladik biz
Sibbsibb Benim bebeğimde 31 hafta doğdu 4 gün sonra 5 aylık olacak doktorumuz 6 nci ayda başlayabiliriz dedi. Benim bebeğim mama ile besleniyor iştahıda hiç yok o yüzden belki biraz öne çekebilirsin demişti haftaya kontrolde öğrenicez bakalım
ilk_nur_89 Haftasında doğdu. Ben düzeltmiş ayına göre hesap yapmadım. 6 ay 10 günlükken tadımlara başladık. Sadece anne sütüyle besleniyor du Yoğurtla başladım. 3 gün kuralıyla sebzeyle devam ettim.