atillanin_annesi3007 Merhaba kızlar bebegim 1 buçuk aylık sleepy yenidogan natural aldım doğduğunda ama şimdi 2 numara kullanıyorum ve memnunum fakat kilo alımı olmaya başladığı için yeni bezimizi 3 numara almak istiyorum İnternet’e hem natural hem de extra var extranin fiyatı daha uygun farkları nedir bilen var mı siz hangi bezi kullanıyorsunuz?
Lulemom atillanin_annesi3007 natural kullandım ilk başlarda bende. Sonra extrayı denemek istedim. Uzun bi süredir extra kullanıyorum. Natural kalın, extra biraz daha ince. Ben bi sorun yaşamadım. Herkes taşırıyor falan diyo ama gece bile extra kullanıyorum. Çok çiş yapmasına rağmen sızıntı falan olmuyo. Ben memnunum. İnce olduğu için natural gibi kocaman durmuyo altında.
livanurvealpinannesi61 Lulemom ekstra kullanıyorum şuan aşırı kötü bir bez aşırı taşma sızdırma yapıyor pamukları Bi yerde toplanıyor molfix kullanıyorum normalde hiç öyle Bi sorun olmadı
Aysununannesi00 atillanin_annesi3007 ekstra bende sızdırmya yapmştı natural yapmadı natural yada bio natural kullanıyorm
2103mnl atillanin_annesi3007 ekstra naturele göre daha ince ikisinide kullandım ne sızdırma yaptı nede pisik indirimden hangisini yakalarsam onu alıyorum şuan 9 aylık çok hareketlendi cırtlı olanı takmak zor oluyor kilot bez aldım çok Rahat ettim
anne34_ Kuzenim bi paket vermişti öyle denemiştim Extra daha ince sanırım sızdırma fark etmedi bende, 9 aylık olduk hep natıral kullandım artık arada baby turco da kullanıyorum aynı üretim nerdeyse sleepyle onu da deneyin bence
livanurvealpinannesi61 atillanin_annesi3007 ikisi de aşırı kötü asla tavsiye etmem sleepy ekstra var şuan elimde pamukları Bi yere toplanıyor çocuk rahatsız oluyor sleepy natural aşırı koku yapıyor ve sarkıyor ikisini de beğenmedim hiç aşırı kötü…
Lulemom livanurvealpinannesi61 ben bayadır kullanıyorum extrayı. Hiç bi sorun yaşamadım. Gece bile kullanıyorum. 11-12 saat kalıyo bez dolu oluyo ama sızdırma falan olmuyo hiç.
livanurvealpinannesi61 Lulemom kullanalı üzerinden çıkıyor birde pamukları Bi yerde toplanıyor pişik De yaptı baya
elf0 atillanin_annesi3007 ben kızımda ikisini de kullanmıştım extra çook ince ve çok sızdırıyodu ama natural den çok memnunum