ebru23 Merhaba arkadaşlar elimde 100 adet 4 numara prima premium çare kilot bez kaldı . Satmak istiyorum İlgilenen olursa 100 tl talep ediyorum . (Lütfen fiyatlarına bakıp öyle yorum yapın )