kubrasatir bebeklerde el ve ayaklar dolaşım sisteminin en uç yerleri olduğu için kısa kısa morarmalar oluşur hatta o an o bölgeler buz gibi olur üşüdüğünü sanarız ama bebeklerde normal olurmuş bende yaşadım ayağından hiç çorabı eksik etmedim tabi sürekli değil bazen havalandırma yapıyodum hiç derken gerçekten hiç olarak anlaşılmasın😂böyle yapınca o morarma ve soğuk olma durumunu yaşamıyodum zaten bi kaç aya düzeliyor