Hilaydakurt benim bebeğimde öyleydi hatta kilo kaybıda oldu doktora götürüyordum üstünü çıkartırken bile kaç kere kustu doktorumuz ilk önce ultrason ile midesine baktırmamızı istedi mide daralması diye birşey varmış o yüzden yediği kursağından geri gelirmiş ameliyatlık bir durum Allah korusun neyse yaptırdık birşey çıkmadı şükürler olsun doktorumuz reflüdür o zaman dedi ve gastrotuss diye bir şurup verdi pekte işe yaradığını söyleyemem o ara sütümde yetmedi diye mamaya başlamıştık kilo alımı başladı ama kusmaya devam ediyordu . 3,5 aylıkken kullanmayı bıraktık doktorumuz bilgisiyle şuanda 7 aylık hala çok kusuyor kaç kere gidip söyledim bu kız çok kusuyor diye kilo alımı iyi diye önemsemiyordu geçen gün gittim yine söyledim vücudunda döküntüler var kakada mukus var kusma hala şiddetle devam ettiği için doktorumuz alerji testi istedi yarın yaptırıcaz inşallah 🙏🏼 He birde motilium muydu adı tam hatırlayamadım ama öyle bir şurup verdi yemekten 20 dk önce veriyorum birazda olsa azalma var kusmada. Fışkırtırcasına kusuyorsa reflüde olabilir alerjide takip edip mutlaka doktora götürün, geçmiş olsun inşallah önemli birşey yoktur.🙏🏼