Gamisuu Bebeğim 13 aylık 5-10 dk bir uyuyacagi zaman kalkıp emmek istiyor uykuya dalana kadar böyle devam ediyor böyle problem yaşayan var mı hayır deyince fok ağlıyor dayanamayıp veriyorum ama uykuya geçene kadar beni mahvediyor
Haydinn Gamisuu 14 aylık bizimde öyle hele gece uykusuna geçişte iki üç kere de kalkıyor hala cok yorucu komple memeden kesmekte istemiyorum vicdanen ama cok zor sabır 🤲🏻
fresh_mom Gamisuu temmuzda bir 1 yaş olduk 7 aylıktan itibaren böyle bizde zırt bırt emer hatta gelir kendisi açar ikisini de açıyor hemde gecede aynı şekilde çok emer ve bez o kadar doluyo ki her sabaha yatakta kendisi de ıslak kalkar
Gamisuu Haydinn evet üç gündür falan öyle yapmaya başladı zaten uyku problemimiz var zor uykuya geçiyor şimdi uyuyacagi zaman byole yapıyor tan uyudu diyorum bı anda mama diyor kalkıyor tam dalana kadarda böyle
Gamisuu Bircaykoyicelim Bircaykoyicelim neden keseyim şuan çok erken ve hiç yemek yemiyor ne yaptıysam yediremiyorum onuda bırakmayı düşünmüyorum suan
Gamisuu fresh_mom normalde böyle birşey yapmazdı bu aralar yaptı aliskanlik haline getirdi sanırım geceleri daha çok yapıyor gün içerisinde öyle değil sadec uyku esnasında yapiyor
Bircaykoyicelim Gamisuu sabaha kadar emerse yememesi normal. Gece beslenmesini neden kesmiyor sunuz dedim. Gündüzü emzirmeyi değil. Ayrıca çok erken değil.
fresh_mom Gamisuu diş çıkarıyor olabilir mi acaba bende gece beslenmeyi tamamen bırakmayı düşünüyorum inşallah başarılı oluruz
Gamisuu Bircaykoyicelim yani herksisn kendi düşüncesi saygı duyarım tabi ama bana göre erken anne sütünün verdiği besini proteini hiç bir şey veremez bence
Bircaykoyicelim Gamisuu gece beslenmesiyle gündüz beslenmesini karıştırıyorsunuz. Tabiki bende sizin düşüncenizi saygı duyarım. Anne sütünü tamamen bırakmıyoruz. Sadece gece beslenmesini kesiyoruz. Neden. Çünkü artık bebeğin deliksiz bölünmeyen uykuya ihtiyacı var.