Lansinoh sürüyordum, emzirmelerden sonra iki üç damla sütümü sürüp göğsüm açık bekliyordum 5 dk kadar sonra göğüs pedine zeytin yağı döküp kapatıyordum. Ayaklarımı yere vura vura emzirirdim özellikle zeytinyağı kullanmaya başladıktan sonra çok çabuk toparladı. Doğumdan 1 hafta sonra göğüslerim iyileşti sızı bile kalmadı
İnşallah sizde de işe yarar