Sevgili anneler merhabalar… 🏵️
Şimdi öncelikle bebeğini emzirmek isteyip emziremeyen, bebeği emmeyen, kısacası emme ile alakalı sorun yaşayan annelerden özür dilerim. 🤗🥰
Benim bebeğim 20 aylık çok şükür maşallah çok güzel emdi emiyor. 4 buçuk doğru kilo almaya devam etti sonra durakladı şimdide aynı kiloda sabit kaldı. 🤭🤫
Konuya nasıl gireceğim karmakarışık oldu ortalık. 💓
Bebeğimin bir yemek düzeni yok kızlar. Şöyle biraz benden de kaynaklandı güzel emiyor diye anne sütü kurtarıcımız oldu 6 aylıktan sonra bir şeyler yedirmeye çalıştım ama zaten emiyor sütüm yetiyor diye çok ürün denemedim açıkçası. Şimdi de yemeklerin tadına bakmadan yemiyor garip olan tadına da bakmak istemiyor. Ben zorla tutup kaşık ucu ile tadına baktiriyorum seviyorsa devam sevmiyorsa yemiyor. Bu olay düzelecek mi? Emmeyi nasıl bırakacak kara kara düşünmekteyim. 2 yaşta emzirmeyi biraktiracagim ve suda var emerek uyuyor. Oğlen uykusuna da gece uykusuna da emerek yatıyor. Gece 1 yada 2 defa uyanıyor emiyor uyuyor… Uzun oldu kızlar hakkınızı helal edin 🤗🤗🤗🌺🌺🌺