herseysensin bol bol vakit geçir, ilgilen, sohbet et bebeğinle canım, sakın stres yapma, emzirmeyen birçok anne var ve inanıyorumki bağları çok kuvvetli..
Bazen emzirmekle ilgili o kadar katı paylaşımlar oluyor ki çok üzülüyorum. O kadar olumsuz etkiliyor ki anneleri farkında değiller maalesef. Bir çok instagram sayfasını takibi bıraktım sırf bu yüzden.. anne ile çocuğu arasındaki bağ sadece süte bağlı olamaz bence 🤷♀️😊