Yakamozmisali 21 aylık bebeğimi sünnet ettirmeyi düşünüyoruz. Acaba geç mi kaldık sizce şimdi yaptırmalı mıyım birde hangi yöntemi tavsiye edersiniz. Konya’da yaşıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
SenZeytinim Yakamozmisali doktorlar 2 ve 6 yaş arasını uygun görmüyor çocuğun psikolojisi açısından. Bende yaptırmadım geç kaldık. 6 yaşında yaptıracağım mecbur.
ferlazen Yakamozmisali en geç 3 yaşa kadar psikolojik açıdan sınır görülüyor ama çoçuğunuz bu duruma hazırsa ve eve sünnetçi çağırmadan özel bir klinikte ekranda oyun karşısında bu durumu keyifli hale getirebilirsiniz. Neden geç olsun
AnsZey Yakamozmisali bir an önce yaptırsanız iyi olur biz 40′ı geçtiği gibi yaptık daha erken yapacaktık memlekete anca gidebildik o yüzden 40′tan sonra yaptırdık. Çocuk ne kadar küçükse o kadar iyi. Hem iyileşme süreci hem de psikolojik olarak farkına varmaması açısından.
ikimelekannesiiiii Yakamozmisali yok canim gec kalmis sayilmazsin 2 yasi gecirmeden yaptirmalisin 2 yasi gecince 6 yasina kadar yapmiyolar piskolojisi bozulur diye bence cok sacma oyle dusunmeleri ama işte prosedür gereği yapmiyoruz dediler ama cerraha yaptirmalisin evlere giden sunnetcilere yaptirma
Yakamozmisali SenZeytinim evet 2 yaşına bir şey kalmadı korkuyorum acaba şimdi yaptırsam kötü mü yaparım
ferlazen Yakamozmisali Yani çok huzursuz bir ruh hali içinde değilse ve atak dönemi içinde değilse genel olarak huysuzluğu yoksa güzel bir dönemde olabilirsiniz ve düşünebilirsiniz