Sehervakti cok haklisiniz. İyi de yapiyorsunuz. Ben de tipki boyle yapiyorum o da beni mutlu etmek icin fikirler sunuyor. Aglarken karsisindaki kisiye nasil davranacagini ogrenmis oluyor. Annesinin uzgun oldugunu gordugu icin kendide uzuldugu durum yasadiginda uzuntunun normal oldugunu ogrenmis oluyor ve daha kolay atlatiyor bulundugu durumu. Ayrica başa cikabilmeyi annesini rolmodel alarak ogreniyor. Demem oki olumsuz durumlari bile firsata cevirebiliyoruz :) her duyguya kucak acmamiz lazim. Her duyguyu onunla yasamamiz lazim cunku o da her duyguyu yasayip tadacak. Onlari hayata tum gerceklerini gostererek hazirlamaliyi,z .bir kitapta da sey yaziyordu , bir aile mutlu oldugu gibi uzgun anlarda yasar. Bunu cocuktan gizlemeye calismak onun ,kendisini ailenin bir parcasi olarak gormediginizi dusunmesine yol acar