Yildiz52 benimki de 2 yaş 2 aylık. Doğduğundan beri 10 dk kendi kendine durmamıştır. Asla tek basına oynamaz illa ki biri onunla ilgilenecek eğer mutfakta bi iş yaparsam hemen tehlikeli biseyler bulur bana yaptığım işi bıraktırır. Hala aklım almıyor nasıl 10 dk bile oyalanamaz diye. Oyuncaklarının hiçbirine bakmaz. Gerçekten çok yorucu ve sıkıcı oluyor bir süre sonra. Akşam olsun diye saatleri sayıyorum bazen. Yemek yapmayı geçtim hazır yemek varsa onu bile yedirmez. Ailecek sırayla yemek yer sırayla çay kahve içeriz çünkü biri onunla ilgilenir. Kreşe gidince belki düzelir diye umut ediyorum birkaç ay sonra başlatacağım.