Bebeğim bugün 24 günlük oldu 2 gündür çok huzursuz sürekli uykusunda sıçrıyor uykuya bir türlü dalamıyor. Yarım kundak yapmama rağmen tam uyudu diyorum tekrar sıçrayıp uyanıyor ağlama krizine giriyor. Kendi gazını çıkarken bile korkuyor. Gazı yok karnı yok altı temiz napıcağımı şaşırdım. Anlaşıldığı üzere ilk çocuğum lütfen bir akıl verin 🙈