Rabiaeser Kızlar oğlum bugün 4 aylık oldu hiç mamayı yemiyor zaten az yiyorfu şimdi bıraktı resmen 2 gün önce başladı yememeler 3 -3 buçuk aylıkken yiyordu ne olmuş olabilir bu 4 ayına girince🥺😒😒
Gyed Rabiaeser benim kızım bugün 4 aylık oldu sürekli ağlıyor kendini itiyor kucagimdayken gazi varmış gibi bacaklarını kasıyor beslenme sanki iştahı azaldı kilo alimida çok az di ne olcam bilmiyom seninki kaç kilo canim
TugceOrnekoglu Rabiaeser bizimde o dönemde başladı 6 aylık oldu hala yemiyor sıpa anca uyuyunca süt içiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sizde uykusunda içirmeyi deneyin
ZMzehra Rabiaeser canım aynı şeyi bende yaşıyorum 4.ayına girdiğinden beri mamayı çok zor yiyor. Atak döneminde olduğu için öyleymiş umarım atlatırız
Rabiaeser Gyed aynı durum bendede var canım şuan tek iştahsızlık degil 6100 dü şimdi düşmüştür canım senin kaç 🥺
Gyed Rabiaeser şimdi sağlık ocağından geldik 6600 cıktı ebe çok düşük dedi nasıl kilo alacak bilmiyom
Rabiaeser Gyed 2 aylık bebeklerin 6100-6200 7 kilo çıkınca şaşırıyorum moralim çok bozuluyor yaa psikolojimi bozdum valla artık yemiyor çünkü kilosu çok düşük 😏😒
Myagz Gyed en fazla ilk üç ay alıyorlar kiloyu sonrasında hızlı kilo alımı olmuyor gayet iyi bence yavrum boşver
Rabiaeser ZMzehra ayy inşallah canım 😏😒2 aylık çocukların benim çocugumla aynı kilo çıkınca bu durum benim canımı çok sıkıyor moralim çok bozuluyor çok üzülüyorum doktorda zaten az dedi kilosu aylarındaki bebeklere göre dedi
Rabiaeser ZMzehra ayy inşallah canım 😏😒2 aylık çocukların benim çocugumla aynı kilo çıkınca bu durum benim canımı çok sıkıyor moralim çok bozuluyor çok üzülüyorum doktorda zaten az dedi kilosu aylarındaki bebeklere göre dedi
Rabiaeser ZMzehra ZMzehra ayy inşallah canım 😏😒2 aylık çocukların benim çocugumla aynı kilo çıkınca bu durum benim canımı çok sıkıyor moralim çok bozuluyor çok üzülüyorum doktorda zaten az dedi kilosu aylarındaki bebeklere göre dedi
snyck Rabiaeser Benim kızımda 4 ay 1 günlük beslenmede sıkıntı yokta 1 haftadır huyları çok değişti uyku düzeni bozuldu çok ağlak oldu öyleki nefesi kesilene kadar bağırıyo atak dönemindeyiz dahada 3 haftası var Inşallah 3 hafta sonra düzelir
Gyed snyck bizde 4 gündür girdik atağa uykusu var uyuyamıyor sürekli bir ağlama beslenmek istemiyor seninkinin kilosu nasil
Gyed snyck bizde 4 gündür girdik atağa uykusu var uyuyamıyor sürekli bir ağlama beslenmek istemiyor seninkinin kilosu nasil
adles89 snyck aynı durumdayız dısarıya cıkamaz oldum ne zaman krıze gırıcegı hıc bellı olmuyor sıpaların😣hemen atlatırız ınsallah