Kızlar iyi akşamlar dilerim
Benim kızım 6 buçuk aylık. 5. Sıçrama atağındaymış. Bu sıçramalar bu kadar uykuda da etkili mi ?
Gece o 7-8 kereden fazla uyanıyordu. Şimdi onlar 4-5 e düştü ama bu sefer gündüz uykuları maksimum 30-35 dk ya düştü. Bu ay da düzen nasıl oluyor ? Kaç uyku yaptırıyorsunuz ? Uyanıklık süresini arttırmak için ne yapıyorsunuz ?