MLS09 Kızlar bebeğim 6 aylık mama ve meme olarak ilerliyoruz ama son zamanlarda meme reddi var sütümü sagarak veriyorum bir mememden 50 CC geliken diğerinden 10 CC zor geliyo az olan mememi bu saatten sonra cogalatabilirmiyim sizce benim gibi ola. Varmı
Arel22 MLS09 bende aynen sizin gibiyim bu sütle doymaz diyoruz bazen bırakıyorum mama emsin diye sonra üzülüp tekrar emzirmeye çalışıyorum. Meme reddide var bu dönemde. Sağdığımda bir göğsüm sizin gibi 10/20 cc çıkıyor diğeri 60 falan. Bu ayda bu bebeğe bu süt yetmez ama o kesin.