Zynpysfasf canım ben gidiyorum ve çarşamba gene seansim var sezryan doğum yaptım 4 ay 22 gün önce doğumdan sonra göbeğim kalmıştı bende inanmiyodum ama valla tek seansta bile resmen göbeğim eridi apaçık görenler bile diyor göbeğin nereye gitti 2 seansa daha gittim mi incecik olur yani toplam 3 seansta sonra kalan seanslarimi da vücuduma dagiticam bacak kol sırt vs bende işe yaradı valla