tirtil22 Herkese merhaba. Birkaç gün sonra 2.ay aşımızı olacağız ateş olabileceği söyleniyor. Var mı bu süreci hafif atlatabileceğimiz önerileriniz. Dinlemek isterim.
sedaozdemir tirtil22 2. Ay aşılarımızı gecen hafta olduk 3 tane Ne ates ne huzursuzluk.Hiç biri olmadı korkmayın.Artık eskısı gıbı ates yapmıyor aşılar.Calpol bıle vermedım
DunyamMavi tirtil22 calpol verdim ben öyle yüksek ateşleri beklemedim 37.3 falandı verdim çok rahat geçirdik ince giydirdim bide. Sık sık kontrol ettim ateşini hafif geçirdik şükür.
Gungun_61 tirtil22 ben bir çay kaşığı calpol vermiştim.sorun olmamıştı.Akşama doğru huzursuzlanmaya başlayınca tim Eray kaşığının ucuyla vermiştim (8 saat sonra galiba )öyle geçmişti
Ecenin_Annesi29 sedaozdemir 3 tane ne aşısı oluyor bizi 2 aylikken verem asisi icin çağırdılar baska ne var
DunyamMavi Ay aşısından sonra meme reddi olabiliyormuş bu arada. Bize diyen olmadı. Bi süredir meme reddi vardı. Emip bırakıyordu kafasını çekiyordu iki hafta geçti üstünden. Bikaç gün önce sağlık ocağı hemşiremiz söyledi alışmadır diye. Tam da o zamana denk geliyor. Geçiciymiş bilginiz yoksa haberiniz olsun. Reddetse bile verin. İstemese de gezerek ayakta da olsa veriyorum bayağı hafifledi şimdi daha iyi.
tirtil22 Ne güzel ben de gereksiz stres oldum sanırım. Calpol de aldım şimdiden. Peki asi olmadan önce calpol verenler var öyle yapaniniz oldu mu acab
tirtil22 gozgozanne Dün olduk. Ateş halsizlik vs hic olmadı çok şükür. Gece dahil sürekli kontrol ettim. Aşıdan yarim saat sonra da ne olur ne olmaz diye bir çay kaşığı calpol verdim.
sedaozdemir Ecenin_Annesi29 Biri verem aşısı biri zatürre biri de karma aşı dıye gevıyor.Toplamda 3 tane yapıyorlar
sedaozdemir Ecenin_Annesi29 evet aynı anda 3 tane aşı yapıyorlar ikisi koldan biri bacaktan. Zaten size bilgilendirme yaparlar ama 3 gün de banyo yaptırmıyorsunuz.